Miele Complete C3 TotalCare EcoLine SGJP3 groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 TotalCare EcoLine SGJP3 groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

A**************@g******** 23-05-2022

Stofzuigende opa

Ik heb uit wanhoop een goedkope stofzuiger gekocht, van een bekende merk. Dacht het kan niet echt slecht zijn en gezien de prijs zal ik er wel voor 60 procent tevreden over zijn.
Maar ik was verbaasd toen ik het aanzette over zuigkracht, stille motor soepele wielen en heel makkelijk in elkaar te zetten. Daarnaast kreeg ik 4 stofzuigerzakken kado, maar moest mij wel eerst registreren op de site van Miele, heel helder en duidelijke handleiding.
Heel tevreden mee, dank je wel Miele.

Pluspunten

• Makkelijk in elkaar te zetten
  • Stil
  • Sterke zuigkracht
  • Stootrand

Minpunten

• Teveel verpakkingsmateriaal
  • Recyclebaar

Total Care Complete S3 14-12-2020

Beste stofzuiger die ik ooit gehad heb!

Stofzuigen zal nooit mijn hobby worden maar met 4 honden en 2 katten moet je weleens. Ik heb al heel veel stofzuigers versleten en deze is geweldig. Lekker lang snoer, krachtig, fijne hulpstukken. Hij zoeft achter me aan en ik vind hem nog mooi ook. Bij mijn vorige Miele kreeg ik soms de klep niet meer dicht en het snoer rolde bij het minst of geringste op. Daar heb ik nu allebei geen last meer van. Conclusie; Mieles worden steeds beter!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Hulpstukken
  • Snoerlengte